اطلاعات تماس

تهران، ولنجک

ما شبانه روزی با شما هستیم. 09120487378 amirshahtori@gmail.com
ما را دنبال کنید

خبرنامه

آخرین دیدگاه‌ها

دیدگاهی برای نمایش وجود ندارد.

بایگانی ها

جدید ترین نوشته ها

آشنایی با اپیکیشن تلگرام
معرفی جامع اپیکیشن تلگرام | آشنایی با
  • می 14, 2024
نحوه خرید تلگرام پریمیوم
آموزش ساده خرید تلگرام پرمیوم به صورت
  • آوریل 28, 2024
تلگرام بیزینس
آشنایی با تلگرام بیزینس و نحوه فعال
  • آوریل 21, 2024
نحوه خرید تلگرام پریمیوم

شاید برای شما هم سوال باشد که چگونه می توان تیک آبی برای تلگرام گرفت؟ در این یاداشت در رابطه با آموزش ساده خرید تلگرام پرمیوم به شما توضیحاتی خواهیم داد.

آموزش ساده خرید تلگرام پرمیوم

تلگرام پریمیوم قابلیت جدیدی است که برای اکانت های تلگرام بوجود آماده است. در اصل مدتی هست که اکانت های تلگرام به دو حالت عمومی و پریمیوم تبدیل شده است.

در حالت عمومی همانند گذشته همه خدمات به صورت رایگان برای کاربران تلگرام فراهم است ولی در اکانت های پریمیوم کاربران می توانند به صورت اختصاصی از ویژگی های منحصر بفردی استفاده کنند که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.

اما قبل از معرفی خدمات تلگرام پریمویم، نحوه خرید تلگرام پریمیوم را توضیح خواهیم داد. در آموزش ساده خرید تلگرام پرمیوم شما قادر خواهید بود تا در کمتر از 5 دقیقه اکانت خود یا شخص مورد نظر را از حالت عادی به پریمیوم تبدیل کنید.

برای مثال اگر شما دوست خاصی دارید و علاقمند هستید به عنوان هدیه اکانت وی را به پرمیوم تبدیل کنید، شما قادر خواهید بود از خدمات تلگرام شاه بابت ارتقای اکانت های دیگر استفاده کنید.

این ویژگی تحت عنوان گیفت شناخته میشود؛ حتی تلگرام در ایام های خاص همانند اعیاد نیز نوتیفیکیشنی بابت گیفت دادن برای اکانت های پریمیوم نمایش میده و کاربران را ترقیب می کند که اکانت های دیگر را نیز به پریمیوم تبدیل کند.

اما سوال اصلی این است که با توجه به تحریم های بانک جهانی علیه ایران، آیا می توان خدمات پرداختی بابت ارتقای اکانت پریمیوم انجام داد؟

سوال این پاسخ بله است. در آموزش ساده خرید تلگرام پرمیوم به شما خواهیم گفت که چگونه می توانید با کمترین هزینه از این خدمات بهره مند شوید.

نحوه خرید تلگرام پریمیوم

برای خرید اکانت تلگرام پریمیوم یا هدیه دادن اکانت تلگرام پریمیوم کافی است با شماره تماس 09120487378 یا 09162026676 در تلگرام در ارتباط باشید و از مشاوره رایگان بابت خرید تلگرام پرمیوم استفاده کنید و سپس اقدام به خرید کنید.

همچنین برای دیدن لیست قیمت های اکانت تلگرام پریمیوم می توانید به صفحه فروشگاه مراجعه کنید و از جدیدترین قیمت های خرید تلگرام پریمیوم بهره مند شوید.

حتما از قبل خرید، قیمت های سایت تلگرام شاه را با سایر قیمت های مقایسه کنید و بهترین انتخاب را انجام دهید، چرا که ما ارزانترین قیمت خرید تلگرام پریمیوم را در ایران برای شما فراهم کرده ایم.

نقاط قوت تلگرام پریمیوم

اعتقاد ما سود کمتر در کنار مشتریان بیشتر است، لذا قیمت های اعلام شده کمترین تعرفه در ایران بابت خرید تلگرام پریمیوم هست.

اما در ادامه در رابطه با برخی از ویژگی های منحصربفرد اکانت های تلگرام پریمیوم برای شما توضیحاتی را آماده کرده ایم.

آموزش ساده خرید تلگرام پرمیوم و نحوه خرید تلگرام بیزینس یا تجاری

تلگرام بیزینس که اخیرا در یاداشت «آشنایی با تلگرام بیزینس و نحوه فعال کردن آن برای کسب و کار»به صورت مفصل در رابطه با ویژگی ها و امکانات آن توضیح داده ایم، یکی از قابلیت های جذاب برای اکانت های پریمیوم است.

شما نیز با خرید تلگرام پریمیوم می توانید به صورت فوری و آنلاین از امکانات تلگرام بیزینس یا همان تلگرام تجاری ویژگی های کسب و کار خود را برای اکانت تلگرام مرتبط با مشتریان فعال کنید و از خدماتی همانند درج لوکیشن، درج ساعت کاری، استوری های تبلیغاتی، پیام های خودکار و… استفاده کنید.

نحوه دانلود تلگرام پریمیوم و تلگرام بیزینس

برخی از افراد فکر می کنند که برای داشتن اکانت تلگرام پریمیوم یا تلگرام بیزنس باید نرم افزار خاصی نصب کنند تا این ویژگی های برای اکانت آنها فعال شود در حالی که برای استفاده از این اکانت ها شما باید اکانت خود را ارتقا دهید و نیازی به نصب نرم افزار جداگانه نیست.

در صورتی که علاقمند هستید امنیت اطلاعات شما حفظ شود، لازم هست اکانت تلگرام خود را صرفا با خرید شارژ کنید. خدمات پرداخت تلگرام شاه که به صورت تخصصی در زمینه نرم افزار تلگرام فعالیت می کند، بدون نیاز به ورود به اکانت شما، خدمات ارتقای اکانت تلگرام شما را انجام خواهد داد.

شما می توانید تعرفه و سطح های قابل ارتقای تلگرام بیزینس را در صفحه قیمت و تعرفه خرید تلگرام پریمیوم مشاهده کنید.

آیا برای خرید تلگرام پریمیوم باید اطلاعات اکانت خود را به اشتراک بگذاریم؟

برخی از افراد سودجو از موضوع خرید تلگرام پریمیوم سو استفاده کرده و به بهانه ارتقای اکانت تلگرام، اطلاعات ورود به حساب کاربری را از شما گرفته و از اطلاعات شخصی شما سو استفاده می کنند.

خدمات پرداختی تلگرام شاه به گونه ای است که ما صرفا ایدی تلگرام و شماره تماسی که قصد ارتقای آن را دارید از شما میگیریم و سپس اکانت شما را بدون نیاز به لاگین شدن، به صورت فوری ارتقا میدهیم و امینت اکانت شما را تضمین می کنیم.

لذا برای خرید اکانت تلگرام پریمیوم یا شارژ کردن اکانت تلگرام پریمیوم در نظر داشته باشید که نیاز به لاگین شدن به حساب کاربری شما نیست و تمامی خدمات به صورت گیفت قابل انجام است.

مشاوره رایگان در زمینه خرید تلگرام پریمیوم

 

اگر هر گونه سوالی در زمینه خرید تلگرام پرمیوم دارید یا نیاز به مشاوره قبل از خرید تلگرام بیزینس دارید، کافی است از طریق شماره تماس 09120487378 با تیم پشتیبانی از طریق تلگرام در ارتباط باشید تا به سوالات شما پاسخ داده شود.

همچنین برخی آموزش های اختصاصی در زمینه اکانت های تلگرام پریمیوم پس از خرید از سایت تلگرام شاه، برای شما ارسال خواهد شد تا شما بتوانید به سرعت خود را با ویژگی های تلگرام پریمویم بروز کنید و از این خدمات به صورت آنی و آسان بهره مند شوید.

امیدوار هستیم که آموزش ساده خرید تلگرام پرمیوم برای شما مفید واقع شده باشد. در ادامه پیشنهاد میکنم مباحث زیر را مطالعه کنید:

خرید تلگرام پرمیوم با قیمت ارزان همراه با مشاوره رایگان

تلگرام پریمیوم برای ادمین کانال‌ها و گروه‌ها چه قابلیت‌هایی در پی دارد؟

 

نقاط قوت تلگرام پریمیوم در مقایسه با تلگرام رایگان | چرا باید نسخه اشتراکی را بخریم؟

تلگرام پریمیوم برای رشد بیزینس شما، خرید تلگرام پریمیوم به کسب و کارها کمک می کند؟

خرید فوری تلگرام پریمیوم (ویژه) | ارزانترین تعرفه موجود با قابلیت تحویل فوری

خرید اکانت 3 ماهه پریمیوم تلگرام به صورت فوری و تخفیف ویژه

 

ارسال پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما دیگه چه خدماتی برای شما داریم؟

طراحی پرزنتیشن!

سفارش پروژه
  • right image
  • Left Image