اطلاعات تماس

تهران، ولنجک

ما شبانه روزی با شما هستیم. 09120487378 amirshahtori@gmail.com
ما را دنبال کنید

خبرنامه

آخرین دیدگاه‌ها

دیدگاهی برای نمایش وجود ندارد.

بایگانی ها

جدید ترین نوشته ها

آشنایی با اپیکیشن تلگرام
معرفی جامع اپیکیشن تلگرام | آشنایی با
  • می 14, 2024
نحوه خرید تلگرام پریمیوم
آموزش ساده خرید تلگرام پرمیوم به صورت
  • آوریل 28, 2024
تلگرام بیزینس
آشنایی با تلگرام بیزینس و نحوه فعال
  • آوریل 21, 2024
نحوه فعالسازی استیکر تلگرام

مدیر تلگرام پاول دورف در تاریخ 27 فروردین 1403 خبر جدیدی در مورد ساخت استیکر جدید تلگرام منتشر کرد.

پاول دورف در کانال تلگرام خود اطلاع داد:

جدیدترین به‌روزرسانی ما به شما امکان می‌دهد استیکرهای خود را دقیقاً در تلگرام بسازید — بدون نیاز به نرم‌افزار ویرایش تصویر اضافی. فقط به پانل برچسب های اخیر بروید و “+” را انتخاب کنید. ایجاد بسته های برچسب هرگز به این آسانی نبوده است. پلتفرم استیکر از سال 2015 در تلگرام وجود داشته است، اما اکنون واقعاً دموکراتیک شده است. 16 ویژگی جدید دیگر نیز وجود دارد که در این ماه ارسال می کنیم، و بیشتر آنها در آخرین نسخه تلگرام گنجانده شده است. اما بعداً در مورد آنها خواهم گفت – فعلاً به شما اجازه می دهم روی ایجاد استیکر تمرکز کنید.

در ادامه در مورد تحوه ساخت استیکر جدید تلگرام توضیحاتی را ارائه خواهیم داد که شما بتوانید به راحتی استیکرهای شخصی خود را تهیه کنید و در صورت لزوم با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

این قابلیت جدید که تا قبل از آن دردسر زیادی برای ساختنش بود، در حال حاضر با کمک تیم تلگرام آسان شده است و باید منتظر بمانیم تا در ماه پیش رو، 16 ویژگی جدید آن نیز فعال شود. از طرفی با توجه به وجود اکانت های پریمیوم، بنظر میرسد برخی از ان ویژگی ها صرفا برای اکانت های پریمیوم فعال باشد.

در صورتی که نیاز به خرید اکانت پریمیوم تلگرام دارید، کافی به صفحه قیمت اکانت پرمیوم بروید و ارزانترین تعرفه خرید تلگرام پریمیوم را مشاهده کنید و از آن بهره مند شوید.

نحوه ساخت استیکر جدید تلگرام همراه با تصویر

از امروز، هر کسی می تواند به سرعت استیکرها و مجموعه استیکرها را با استفاده از یک ویرایشگر قدرتمند جدید ایجاد کند – بدون اینکه تلگرام را ترک کند.

استیکر درست کنید

فقط هر عکسی بگیرید و متن، نقاشی یا تعداد بی‌شماری استیکر متحرک، ایموجی‌ها و GIF‌های موجود در پلتفرم را اضافه کنید. تبدیل گربه ها به هنر تجسمی هرگز در تاریخ بشریت (و گربه سانان) آسان نبوده است.

برای برش اشیاء و حذف پس‌زمینه فقط یک ضربه طول می‌کشد. شما می توانید به صورت دستی بخش هایی از عکس خود را پاک کرده و بازیابی کنید – یا یک طرح کلی برای آن ظاهر برچسب کلاسیک اضافه کنید.

برای شروع ساخت استیکر، پانل برچسب را از قسمت ورودی خود در هر چت باز کنید، سپس روی دکمه دعوت (+) ضربه بزنید.

آن را به یک مجموعه اضافه کنید

وقتی کارتان تمام شد، به سادگی استیکر را ارسال کنید – یا یک مجموعه برچسب ایجاد کنید تا دوستان بتوانند از گربه های بریده شده شما در چت خود استفاده مجدد کنند.

برای افزودن برچسب به مجموعه، شکلک‌هایی را انتخاب کنید که احساسات آن را توصیف می‌کنند. تلگرام همچنین از هوش مصنوعی برای پیشنهاد ایموجی بر اساس تصویر شما – مانند گربه، سگ یا ماشین – استفاده خواهد کرد.

در تلگرام، ایموجی ها به عنوان میانبر برای استیکرها عمل می کنند. وقتی در چت ایموجی را تایپ می کنید، تلگرام به طور خودکار استیکرهای منطبقی را ارائه می دهد که می توانید ارسال کنید.

مجموعه خود را گسترش دهید

از سال 2015، میلیون‌ها هنرمند و میم‌ساز از پلتفرم باز تلگرام برای به اشتراک گذاشتن آثار خود استفاده کرده‌اند.

می توانید هر برچسب موجود را به مجموعه های سفارشی خود اضافه کنید. به عنوان مثال، برای جمع آوری تمام موارد دلخواه خود در یک بسته – یا ایجاد مجموعه های موضوعی.

مجموعه های خود را به اشتراک بگذارید

برای به اشتراک گذاشتن مجموعه استیکرهای خود، کافی است یکی از استیکرها را برای شخصی ارسال کنید. آنها می توانند روی آن ضربه بزنند تا کل مجموعه را اضافه کنند. هر مجموعه همچنین پیوند t.me منحصر به فرد خود را دارد.

با این به‌روزرسانی، پیش‌نمایش پیوندهای منظمی را برای همه مجموعه‌های استیکر و شکلک اضافه شده است.

در ادامه پیشنهاد میشود از سایر قابلیت های جذاب تلگرام دیدن کنید.

استوری در تلگرام پریمیوم، نحوه فعال‌سازی استوری تلگرام

شخصی‌سازی چت

کاربرد ساخت استیکر جدید تلگرام

استیکرها و شکلک ها بیشتر واکنش هایی هستند که مخاطبین به پیام های دیگران نشان می دهند. این استیکرها گاها بیانگر احساسات ما هستند.

با توجه به فرایند آسانی که در بالا جهت ساخت استیکر به شما آموزش داده شد، شما قادر خواهید بود هر عکسی را به آسانی به استیکر تبدیل کنید.

برخی افراد با گرافیک های اختصاصی می توانند استیکرهای منحصربفردی را برای بیزینس خود تهیه کنند و با انتشار آن به نوعی خدمات خود را تبلیغ کنند.

یکی از قابلیت های جذاب دیگر به این صورت خواهد بود که شما با کمک هوش مصنوعی خود تلگرام خواهید توانست استیکرهای منحصربفردی از چهره ی خود تهیه کنید.

مطمئنا با بروزرسانی جدید و فعال شدن 16 ویژگی که مدیر تلگرام از آن یاد کرده است، شما خواهید توانست استیکرهای بسیار اختصاصی بسازید، حتی پیشرفته تر از استیکرهایی که قبلا ساخته اید!

از آنجا که این قابلیت ها برای عموم کاربران رایگان نخواهد بود، فقط اکانت های پریمیوم تلگرام قادر خواهند بود که تمام ویژگی ها را استفاده کنند.

لذا اگر علاقمند هستید که از استوری گذاشتن، استفاده از تلگرام بیزینس و سایر ویژگی های جذاب تلگرام بهره مند شوید، بهتر است هر چه سریعتر از خدمات ارتقای اکانت تلگرام پریمیوم تلگرام شاه بهره مند شوید. ما با ارائه کمترین قیمت خرید تلگرام پرمیوم توانسته ایم اعتماد مشتریان خود را جلب کنیم.

فروش اکانت پریمیوم تلگرام به صورت فوری و آنی است و تمام این فرایند در کمتر از 1 دقیقه به صورت آنلاین انجام خواهد گرفت. شم با اکانت پریمیوم تلگرام می توانید از ساخت استیکر جدید تلگرام با ویژگی های منحصربفرد بهره مند شوید و متفاوتر از قبل محصولات و خدمات خود را به مخاطبین عرضه کنید.

جهت خرید اکانت ویژه تلگرام و فعال کردن ساخت استیکر جدید تلگرام کافی است با شماره تماس 09120487378 در تماس باشید و پس از دریافت مشاوره رایگان، اقدام به خرید اکانت تلگرام پرمیوم کنید.

ارسال پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما دیگه چه خدماتی برای شما داریم؟

طراحی پرزنتیشن!

سفارش پروژه
  • right image
  • Left Image