اطلاعات تماس

تهران، ولنجک

ما شبانه روزی با شما هستیم. 09120487378 amirshahtori@gmail.com
ما را دنبال کنید

خبرنامه

آخرین دیدگاه‌ها

دیدگاهی برای نمایش وجود ندارد.

بایگانی ها

جدید ترین نوشته ها

نحوه خرید تلگرام پریمیوم
آموزش ساده خرید تلگرام پرمیوم به صورت
  • آوریل 28, 2024
تلگرام بیزینس
آشنایی با تلگرام بیزینس و نحوه فعال
  • آوریل 21, 2024
نحوه فعالسازی استیکر تلگرام
ساخت استیکر جدید تلگرام در فروردین 1403
  • آوریل 17, 2024
ارزان‌ترین قیمت تلگرام پریمیوم

اگر شما هم به دنبال خرید تلگرام پرمیوم با قیمت ارزان هستید، بهترین گزینه برای خرید، سایت تلگرام شاه است.

چرا خرید تلگرام پرمیوم با قیمت ارزان؟

ارزانترین تعرفه خرید تلگرام پرمیوم در کشور ایران را می توانید از سایت تلگرام شاه دریافت کنید. بسیاری از سایت های خدمات خرید تلگرام پریمیوم وجود دارند که تعرفه های متفاوتی برای خدمات تلگرام پریمیوم ارائه می دهند.

اما وجود تعرفه های متفاوت در رابطه با ارتقای اکانت تلگرام شاید ذهن شما را درگیر کند که از خدمات کدام سایت استفاده کنید؟ تیم تلگرام شاه با ارائه صفحه تعرفه و قیمت تلگرام پریمیوم و تلگرام بیزینس توانسته است ارزانترین قیمت خرید تلگرام پرمیوم را برای شما فراهم کند.

قیمت تلگرام پریمیوم در ایران

دلیل وجود تعرفه های متفاوت در سایت های مختلف وجود کارمزدهای متفاوت این سایت ها برای ارائه و خدمات پرداختی و ارتقای اکانت تلگرام است. اما ما توانسته ایم با کمترین کارمزد، پایین ترین تعرفه تلگرام پرمیوم را برای شما فراهم کنید.

وجود قیمت پایین خرید تلگرام پریمیوم به شما کمک خواهد کرد تا در هزینه های خرید اکانت تلگرام بیزینس خود صرفه جویی کنید یا به فکر طولانی کردن مدت زمان حق اشتراک اکانت تلگرام پریمیوم بیفتید.

پیشنهاد میکنیم محتوای زیر را مطالعه کنید:

خرید آنی تلگرام پریمیوم | چرا باید همین امروز اکانت تلگرام خود را ارتقا دهیم؟

تعرفه خدمات تلگرام بیزینس چقدر است؟

از فروردین 1403 با فعال شدن گزینه تلگرام بیزینس، همه افرادی که دارای اکانت تلگرام پریمیوم هستند می توانند از خدمات تلگرا بیزینس استفاده کنید.

تلگرام بیزینس به کاربران این امکان را می دهد که پروفایل خود را به صفحه تجاری تبدیل کرده و قابلیت های اضافی مانند:

  •  مکان و ساعات کاری
    پیام های تبریک
    پیام های دور
    پاسخ های سریع
    برچسب های پوشه
    صفحه شروع
    پیوندهای چت

مشترکین Telegram Premium  در حال حاضر می توانند به صورت رایگان به تمام ویژگی های Business دسترسی داشته باشند.

برای مشاهده لیست کامل ویژگی ها، در هر اپلیکیشنی به Settings > Telegram Business بروید.

همانطور که در بالا اشاره شد، برای داشتن اکانت تلگرام بیزینس، شما می توانید با خرید اکانت های سه ماه، شش ماهه یا یکسال تلگرام پریمیوم به راحتی از قابلیت تلگرام بیزینس بهره مند شوید.

از طرفی بابت داشتن اکانت تلگرام بیزینس، شما می توانید این خدمات را رایگان داشته باشید و نیاز به هزینه مجدد برای امکانات تلگرام بیزینس نخواهید داشت.

تعرفه فعال کردن خدمات تلگرام بیزینس همانند خرید اکانت پریمیوم تلگرام است که در سایت تلگرام شاه با ارائه ارزانترین تعرفه در ایران، توانسته ایم هزینه های خدمات بیزینسی شما را به حداقل ممکن برسانیم.

داستان تلگرام بیزینس چگونه شکل گرفت؟

پاول دوروف، بنیانگذار تلگرام اعلام کرد که کاربرانی که در اپلیکیشن چت دارای حساب های شخصی هستند، اکنون می توانند با پرداخت هزینه ماهانه، آنها را به حساب های تجاری تبدیل کنند. این به کاربران این امکان را می دهد که اطلاعاتی مانند مکان و ساعات کار را فهرست کنند، که ممکن است برای کافه های کوچک و صاحبان مغازه مفید باشد.

برخی از دیگر ویژگی‌های حساب‌های تجاری شامل سازماندهی چت‌ها با برچسب‌های رنگی، استفاده از پیام‌های خوشامدگویی خودکار یا پیام‌های دور، و میانبرهایی برای پاسخ‌های سریع است. دوروف در کانال خود گفت که تلگرام قصد دارد ویژگی های تجاری بیشتری را در این ماه راه اندازی کند، از جمله راهی برای ادغام چت ربات های مبتنی بر هوش مصنوعی برای خدمات مشتریان.

تلگرام پریمیوم برای ادمین کانال‌ها

حساب‌های تجاری تلگرام می‌توانند به‌طور یکپارچه چت‌بات‌ها را به‌عنوان منشی‌های نامرئی خود اضافه کنند تا به همه یا برخی چت‌ها پاسخ دهند. با هوش مصنوعی، این چت ربات ها می توانند اتوماسیون خدمات مشتری را به سطح کاملاً جدیدی برسانند.

تلگرام در تلاش است تا با این ویژگی های جدید با واتس اپ بیزینس که سال گذشته از مرز 200 میلیون کاربر فعال ماهانه عبور کرد، رقابت کند. با این حال، یک تفاوت عمده این است که تلگرام برای استفاده از ویژگی های تجاری هزینه اشتراک می گیرد، در حالی که واتس اپ برای درآمدزایی به نوع مکالمات و فراوانی چت ها متکی است.

واتس‌اپ متعلق به متا سال گذشته بسیاری از ویژگی‌های تجاری را معرفی کرد، از جمله پیام‌های مشتری شخصی و جریان‌ها برای تکمیل تراکنش‌های تجارت الکترونیک بدون خروج از برنامه.

در دو سال گذشته، تلگرام بر افزایش کسب و کار خود از طریق اشتراک های ممتاز، کیف پول رمزنگاری خود نگهداری و حراج نام های کاربری ممتاز تمرکز کرده است. این برنامه چت که بیش از 800 میلیون کاربر در سراسر جهان دارد، همچنین در حال برنامه ریزی برای راه اندازی پلت فرم تبلیغاتی خود در این ماه با برنامه اشتراک درآمد برای کانال ها است.

آیا می توان از تلگرام برای تجارت استفاده کرد؟

قبلاً، اگر می‌خواستید از حساب تلگرام خود برای تبلیغ کسب‌وکار استفاده کنید، باید برای اضافه کردن ویژگی‌های خاص مانند ربات‌ها و مینی‌اپ‌ها، کدنویسی می‌کردید.

اکنون، هر مشترک Premium می‌تواند به صورت رایگان از ویژگی‌های تجاری تلگرام استفاده کند—بدون نیاز به کدنویسی.

نحوه فعال کردن تلگرام پریمیوم خارج از ایران چگونه است؟

اگر شما مشکلی در پرداخت سیستم بانک جهانی ندارید، جهت استفاده از خدمات تلگرام پریمیوم می توانید به راحتی از روش زیر استفاده کنید:

وارد اپلیکیشن تلگرام شوید.

روی تب تنظیمات ضربه بزنید.

Telegram Premium را بزنید و سپس دکمه Subscribe را پیدا کنید.

روش پرداخت خود را انتخاب کنید و پیام دریافت کنید. Telegram Premium

نیاز به هزینه اشتراک دارد. هنگامی که مشترک شدید، هر ماه به طور خودکار تمدید می شود. می‌توانید با رفتن به بخش Premium تلگرام در تنظیمات، اشتراک خود را لغو کنید.

نحوه ثبت سفارش خرید تلگرام پریمیوم در ایران

شما میتوانید با مراجعه به فروشگاه خدمات تلگرام پریمیوم نسبت به شارژ اکانت خود برای استفاده خدمات پریمیوم بهره مند شوید.

در صورتی که در پرداخت مشکل دارید یا نیاز به مشاوره رایگان در زمینه فعالسازی اکانت تلگرام پریمیوم دارید، می توانید به راحتی با شماره تماس 09120487378 در ارتباط باشید و پس از توضیحات لازم، نسبت به خرید اکانت تلگرام پریمیوم بهره مند شوید.

تیم تلگرام شاه با ارائه تخفیف های ویژه خدمات تلگرام توانسته است ارزانترین تعرفه خدمات تلگرام پرمیوم را برای شما فراهم کند. شما میتوانید با مقایسه قیمت خدمات تلگرام پریمیوم، بهترین انتخاب را برای خود داشته باشید و سپس نسبت به ارتقای اکانات تلگرام خود اقدام کنید.

ارسال پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما دیگه چه خدماتی برای شما داریم؟

طراحی پرزنتیشن!

سفارش پروژه
  • right image
  • Left Image