اطلاعات تماس

تهران، ولنجک

ما شبانه روزی با شما هستیم. 09120487378 amirshahtori@gmail.com
ما را دنبال کنید

خبرنامه

آخرین دیدگاه‌ها

دیدگاهی برای نمایش وجود ندارد.

بایگانی ها

جدید ترین نوشته ها

آشنایی با اپیکیشن تلگرام
معرفی جامع اپیکیشن تلگرام | آشنایی با
  • می 14, 2024
نحوه خرید تلگرام پریمیوم
آموزش ساده خرید تلگرام پرمیوم به صورت
  • آوریل 28, 2024
تلگرام بیزینس
آشنایی با تلگرام بیزینس و نحوه فعال
  • آوریل 21, 2024
آموزش نکات تلگرام پریمیوم

تلگرام به سرعت در حال تبدیل شدن به یکی از محبوب ترین سرویس‌های پیام رسان چند پلتفرمی است. اگر سوالی در زمینه آشنایی با تلگرام پریمیوم دارید، بهتر است همراه ما در ایت یاداشت باشید.

آشنایی با تلگرام پریمیوم

 تلگرام پریمیوم (Telegram Premium) یک ردیف اشتراک اختیاری برای برنامه پیام‌رسانی چند پلتفرمی تلگرام است که ویژگی‌های انحصاری مانند محدودیت‌های موجود، آپلود فایل‌های بزرگ‌تر، دانلود سریع‌تر و موارد دیگر را باز می‌کند. وجوه به دست آمده از اشتراک تلگرام پریمیوم همچنین برای کمک به ادامه توسعه خدمات و حفظ یک ردیف رایگان برای کسانی که مایل به رعایت اصول اولیه هستند استفاده خواهد شد.

تلگرام چیست؟

تلگرام یک برنامه پیام رسانی چند پلتفرمی با بیش از 700 میلیون کاربر فعال ماهانه است که به طور کامل بر اساس توصیه‌های شخصی رشد کرده است: این شرکت هیچ هزینه‌ای برای تبلیغات خرج نمی‌کند.

تلگرام که توسط پاول دوروف، یک کارآفرین روسی تأسیس شد، از اواخر سال 2014 با تمرکز اصلی بر حفظ حریم خصوصی و رمزگذاری در «چت‌های مخفی» و تماس‌ها، راه‌اندازی شد. بر اساس یک API منبع باز، تلگرام مانند هر برنامه پیام رسان دیگری کار می کند. هنگامی که به سایر کاربران متصل شدید (از طریق نام کاربری، شماره تلفن یا حتی یک کد QR که به طور موقت ایجاد شده است)، می‌توانید مکالمات فردی و گروهی داشته باشید، تماس‌های صوتی و تصویری برقرار کنید، فایل‌ها، تصاویر، ویدیوها، استیکرها و موارد دیگر را ارسال کنید.

از آنجایی که همه پیام‌ها بر روی یک سرور امن در تلگرام، یکی از بهترین برنامه‌های پیام‌رسان اندروید، ذخیره می‌شوند، می‌توانید از هر دستگاهی که تلگرام را روی آن دانلود کرده‌اید، از تلفن کار گرفته تا تلفن شخصی، تبلت و موارد دیگر به آن‌ها دسترسی داشته باشید. هم با اندروید و هم با iOS کار می کند.

با تلگرام پریمیوم چه چیزی به دست می‌آورید؟

در مورد آشنایی با تلگرام پریمیوم باید گفت که با ارتقا Telegram Premium که هزینه آن 4.99 دلار در ماه است (قیمت در ایران با توجه به نوسانات قیمت دلار تغییر میکند) ویژگی‌های اضافی دریافت می‌کنید. این شامل آپلود فایل 4 گیگابایتی در مقابل محدودیت استاندارد 2 گیگابایتی و ادامه با فضای ذخیره‌سازی نامحدود در تلگرام ابری است. یادداشت‌های تلگرام، یک فایل 4 گیگابایتی می‌تواند چهار ساعت ویدیوی 1080p یا 18 روز صدای با کیفیت بالا باشد.

Premium همچنین شامل محدودیت‌های افزایش یافته برای تقریباً همه چیز می‌شود، از جمله دنبال کردن حداکثر ۱۰۰۰ کانال (در مقابل ۵۰۰ کانال با نسخه رایگان)، ایجاد حداکثر ۲۰ پوشه چت با حداکثر ۲۰۰ چت، افزودن یک حساب چهارم به هر برنامه تلگرام، پین کردن تا 10 چت در لیست اصلی (5 چت رایگان) و ذخیره حداکثر 10 برچسب به عنوان موارد دلخواه. همچنین می توانید حداکثر 20 پیوند t.me/name (10 پیوند با نسخه رایگان) و حداکثر 400 فایل GIF (200 پیوند رایگان) رزرو کنید.

Telegram Premium همچنین امکان دانلود سریع‌تر را فراهم می‌کند (دسترسی به محتوا در فضای ذخیره‌سازی ابری «به همان سرعتی که شبکه شما می‌تواند ادامه دهد»)، دسترسی به استیکرهای انحصاری، از جمله مواردی با انیمیشن‌های تمام صفحه، واکنش‌های انحصاری، از جمله 10 ایموجی جدید، مدیریت بهبود یافته چت با ابزارهای جدید برای سازماندهی لیست چت و موارد دیگر.

علاوه بر این، ارتقاء اجازه می دهد تا یک بیو طولانی تر با یک پیوند و کاراکترهای بیشتر به شرح رسانه ها بنویسید و ویدیوهای نمایه ایجاد کنید که برای همه کاربران متحرک باشد. همچنین یک گزینه صدا به متن، یکی از جدیدترین موارد اضافه شده به تلگرام، برای تبدیل پیام های صوتی به متن وجود دارد.

حتی اعضای تلگرامی که مشترک Premium نیستند همچنان می‌توانند اسناد بزرگ‌تری را که توسط اعضای Premium برایشان ارسال می‌شود دانلود کنند و استیکرهای منحصربه‌فرد را مشاهده کنند (اگرچه خودشان نمی‌توانند آن‌ها را ارسال کنند).

تلگرام در اطلاعیه آماده شده خود در مورد گزینه ارتقاء می‌گوید: «مشارکت مشترکین ممتاز به بهبود و گسترش برنامه برای دهه‌های آینده کمک می‌کند، در حالی که تلگرام رایگان، مستقل باقی می‌ماند و ارزش‌های کاربر اول خود را حفظ می‌کند و چگونگی یک فناوری را دوباره تعریف می‌کند. شرکت باید فعالیت کند.»

ویژگی‌های حریم خصوصی و امنیتی اضافی شامل توانایی بایگانی خودکار و بی صدا کردن چت‌های جدید است. همچنین مشترکین Premium تلگرام دیگر پیام‌های حمایت شده را که در برخی از کانال‌های عمومی در تعداد معدودی از کشورها ظاهر می‌شود، نخواهند دید.

کاربران Premium تلگرام از طریق نشانی که در کنار نام آنها در چت‌ها و لیست اعضا ظاهر می‌شود شناسایی می‌شوند و همچنین می توانند به نمادهای برنامه‌های برتر از جمله تیک آبی، ستاره، آسمان شب و هواپیمای توربو دسترسی داشته باشند.

در انتها می‌توان گفت جذابترین بخش آشنایی با تلگرام پریمیوم این است که شما می‌‌توانید یک صفحه جدید در پروفایل خود داشته باشید و استوری‌هایی که منتشر کرده‌اید را در آنها درج کنید! برای مثال در تصویر زیر می‌توانید مشاهده کنید که یک صفحه جدید با عنوان page در پروفایل کاربری که اشتراک پرمیوم خریده است، فعال شده!

صفحه استوری تلگرام پریمیوم

نکته جالبتر در قابلیت استوری تلگرام در این است که شما می‌توانید آخرین بازدیدکنندگان استوری خود را مشاهده کنید؛ حتی اگر از زمان انتشار استوری خود چند هفته یا چند ماه گذشته باشد! این خیلی جالت است، مگر نه؟ شما به راحتی خواهید فهمید برای چه افرادی مهم هستید و چه کسانی علاقمند هستند تا استوری های گذشته شما را مشاهده کنند.

جهت دریافت جزئیات بیشتر از خدمات تلگرام پرمیوم پیشنهاد میکنم یاداشت‌های زیر را مطالعه کنید:

تلگرام پریمیوم چیست؟ 10 ویژگی بی نظیر و راهنمای خرید ارزان

استوری در تلگرام پریمیوم، نحوه فعال‌سازی استوری تلگرام

نحوه خرید اکانت تلگرام پریمیوم

با توجه به وضعیت تحریم بانکی، کاربران ایرانی نمی‌توانند با کارت‌های بانکی رایج در ایران نسبت به ارتقای اکانت خود به تلگرام پریمیوم اقدام کنند. ولی شهروندان ایران دیگر نگران این مسئله نباشند!

ما آماده هستیم تا با ارائه ارزان ترین قیمت ارتقای فوری اکانت تلگرام عادی به تلگرام پریمیوم به شما کمک کنیم. برای خرید فوری تلگرام پرمیمیوم کافی است به صفحه قیمت خرید اکانت تلگرام پریمیوم مراجعه کنید و از بسته های موجود، یکی را انتخاب کنید.

پس از پرداخت هزینه، ارتفای اکانت شما به صورت فوری انجام می شود. همچنین پس از ارتقای اکانت شما، برخی از آموزش های انحصاری توسط ما برای شما ارسال خواهد شد تا از خدمات تلگرام پریمیوم به بهترین شکل ممکن استفاده کنید.

 

ارسال پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما دیگه چه خدماتی برای شما داریم؟

طراحی پرزنتیشن!

سفارش پروژه
  • right image
  • Left Image